close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מארז ליולדת – איך בוחרים את המתנה המושלמת?

מערכת שורשב כסליו, תשפד15/11/2023

אם אתם מחפשים מתנה ליולדת... תוכלו לרכוש מגוון של מתנות שונות ליולדת במגוון חנויות ואתרי אינטרנט

תגיות:
צילום: freepik

לידה היא אחד מאירועי השיא בחיים שלנו. כשחברה או קרובת משפחה יולדת, פעמים רבות חשוב לנו להעניק לה מתנה מרגשת, אישית ומשמחת שתתאים לה ולתינוק או לתינוקת שנולדו באופן מושלם. במקרים רבים נרצה להעניק מתנה מושקעת ומפנקת ולא רק פריט אחד פונקציונלי. במקרים כאלו מושלם לחפש ולבחור מארז ליולדת, מתנה שתכלול מספר אלמנטים באריזה מושקעת ויפה תחת איזה נושא כללי. כדי להחליט על מארז ליולדת שמתאים לחברה או לקרובת המשפחה שלכם כדאי לחשוב קודם על מספר דברים שיעזרו לכם בקבלת החלטה ובהתאמת המתנה שלכם.

מה כדי לשאול את עצמנו לפני שקונים מארז ליולדת?
לפני שנקנה מארז ליולדת השאלה הראשונה שנשאל היא האם נולד בן או בת. למרות שעם השנים משתדלים לצמצם הבדלים מגדריים בין בנים לבנות, עדיין יש הבדל בין ביגוד, טקסטיל, מצעים וכו' של בנים ושל בנות. למרות שאפשר גם בלי בעיה למצוא צבעים ניטרליים שמתאימים לשני המינים כמו צבע חמרה, בז', אוף וויט, שמנת וכיוצא בזה. עדיין הרבה אנשים מעדיפים לבחור מתנות לתינוקות בצבעים קלאסיים של תכלת לבן או ורוד לבת. השאלה הבאה היא, האם מדובר בילד ראשון. הורים לילד ראשון צריכים בדרך כלל את המוצרים היותר בסיסיים לגידול ילדים. מצעים לעריסה, חיתולי טטרה, בגדי גוף, גרביים וכובעים וכן הלאה. אם מדובר על ילד שני והלאה, כדאי לדעת האם שני הילדים הם מאותו המין, כדי לדעת אם יש דברים שיהיה ליולדת יותר כיף להתחדש בהם. לדוגמה, אם הילד הראשון הוא בן והשנייה היא בת, אפשר לקנות בגדים חדשים כי בדרך כלל רוב הבגדים לא יעברו מילד לילד. אם שני התינוקות בנים לרוב כדאי לחדש במשהו אחר שהוא אינו בגדים. במקרה כזה, יותר נתקשה למצוא מתנה מקורית ליולדת, כי הרבה פעמים כבר יש ליולדת הרבה פריטים מהלידות הקודמות. אם חשוב לכם למצוא מתנה מקורית ליולדת אפשר לשקול במקום לקנות אביזרים לתינוק לקנות אביזרים ליולדת עצמה.


מה יכול לכלול המארז?
מארזים ליולדת יכולים להיות בסגנונות שונים ובמפרט שונה. ישנם מארזים שכוללים מוצרי קוסמטיקה וטיפוח ללידה ולאחרי הלידה. ישנם מארזים שכוללים מוצרי טקסטיל כמו חיתולי טטרה, ביגוד, מצעים וכריות. אפשר לרכוש מארזים ליולדת שכוללים גם צעצועים ומשחקים לתינוק. תוכלו גם להזמין מארז ליולדת עם אוכל מפנק אחרי הלידה, בין אם זה אוכל חם ומנחם או לחמים, עוגות וממרחים. ההבדל בין המארזים השונים הוא בתכולה, באריזה ובמחיר כמובן.

איפה אפשר לרכוש מארזים ליולדת?
תוכלו לרכוש מגוון של מתנות שונות ליולדת במגוון חנויות ואתרי אינטרנט. לפעמים יש אפשרות להרכיב לבד את המארז מפריטים שאתם בוחרים אבל בדרך כלל מדובר במארז מוכן מראש שיש לו מחיר קבוע.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה